Aangepaste bezoekregeling vanaf 31.10.2020

28/10/2020

De nieuwe Corona-maatregelen die gisteravond werden aangekondigd voor de Vlaamse Regering hebben ook effect op onze bezoekregeling.

Het is zo dat vanaf zaterdag 31.10.2020 nog slechts 2 bezoekers per bewoner op bezoek kunnen komen.


Concreet betekent dit :
*             1 vaste bezoeker, die ongewijzigd blijft.  Dit is het zogenaamde ‘knuffelcontact’.  We durven wel vragen om ook in dit contact de nodige voorzichtigheid aan de dag te leggen en toch gedurende het volledige bezoek het mondmasker aan te houden en de nodige afstand te bewaren.

*             1 bezoeker die slechts om de 14 dagen kan wijzigen

De bezoekuren blijven ongewijzigd van 13u30 – 18u00 (van maandag tot en met zondag). 

We hadden dan ook graag uiterlijk tegen vrijdag 30.10.2020 om 09u00 van u per mail een antwoord gekregen op de vragen :

  1. Wie wordt de vaste bezoeker ?
  2. Wie wordt de tweede geregistreerde bezoeker ?  Deze naam blijft behouden gedurende minimum 14 dagen en kan ten vroegste voor de eerste keer aangepast worden vanaf 14 november.
    Indien u wenst dat de naam van de tweede geregistreerde bezoeker aangepast wordt, gelieve hiervoor zelf het initiatief te nemen en de nieuwe naam door te geven.
    Indien wij geen wijzigingen ontvangen dan blijft de naam die we oorspronkelijk doorkregen, staan op de lijst met geregistreerde bezoekers.

Zoals aangekondigd tijdens de persconferentie blijft deze bezoekregeling van kracht tot nader bericht.  Een herevaluatie hangt samen met de evolutie van de besmettingscijfers en de bijhorende curves.

Indien er voor u zaken onduidelijk zijn, dan kan u altijd telefonisch contact opnemen tijdens de kantooruren.  U vraagt best naar Hanne Dendauw, verantwoordelijke zorg.

Samenwerking met dienstenchequebedrijf Partoe

01/01/2020

Dienstenchequebedrijf Partoe wil zich verder profileren als een dienstenchequebedrijf die antwoord kan bieden op huishoudelijke hulpvragen. Vanuit een sociaal oogpunt proberen we hulpbehoevende gebruikers een gepaste oplossing aan te bieden.

Naast de vestigingsplaatsen te Kortemark en Diksmuide, starten we nu ook een vestigingsplaats te Wervik op. We proberen steeds de klanten op een persoonlijke manier te benaderen en zijn continue beschikbaar. We gaan samen op zoek naar een huishoudhulp die kwalitatief, betrouwbaar en respectvol is. Het principe dat de klanten steeds hun vertrouwde medewerker zolang mogelijk over de vloer krijgen blijft dan ook één van onze belangrijkste prioriteiten.

Onze coördinator staat jullie graag te woord met vragen en problemen betreffende de dienstencheques. Bovendien onderscheiden we ons van andere dienstenchequebedrijven en zijn er geen (extra) administratieve kosten.

Heeft u interesse in onze dienstverlening in de regio Kortemark, Diksmuide of Wervik? Aarzel dan niet ons te contacteren telefonisch 051/65 01 85 of via mail dienstencheques@godtsvelde.be.

 

Vestiging Kortemark                      Vestiging Diksmuide                       Vestiging Wervik

Hospitaalstraat 29                           Beerststraat 36                                 Sint-jorisstraat 18

8610 Kortemark                              8600 Vladslo                                     8940 Wervik

 

Tel. 051/65 01 85

dienstencheques@godtsvelde.be

www.dienstenchequespartoe.be

https://www.facebook.com/Dienstenchequebedrijf-Partoe-151507378795549/

 

Ook benieuwd naar Residentie Amarosa ? Neem een kijkje op de website : www.amarosa.be

23/07/2018

Benieuwd naar onze assistentiewoningen ?  Neem een kijkje op de website www.amarosa.be of maak vrijblijvend een afspraak met Ilse Casteleyn, woonassistent, op het nummer 056/31.14.68

 

Nieuwe wet vanaf 25 mei 2018 : General Data Protection Regulation (GDPR)

24/05/2018

GDPR is een nieuwe Europese regelgeving inzake privacy en veiligheid van persoonlijke data. De wet treedt in werking op 25 mei 2018. Wie graag wat meer informatie wil over deze regelgeving, kan terecht op de volgende website: https://gdpr-eu.be/wat-is-gdpr/.

Via dit bericht wenst Vzw Mater Amabilis wzc haar bewoners en hun familie te informeren dat Vzw Mater Amabilis wzc alles in het werk heeft gesteld om de nodige zaken hiervoor in orde te brengen. Zo willen we ernaar streven om op een nog veiligere en respectvollere manier om te gaan met de persoonlijke gegevens van onze bewoners en hun familie. Om duidelijk te maken op welke manier we dit wensen te doen, zal er een privacyverklaring voor bewoners opgesteld worden. U zal hierover in de nabije toekomst verder geïnformeerd worden.

Hebt u nog vragen of wenst u meer informatie?

Dan kunt u steeds contact opnemen met de Data Protection Officer (DPO), An-Sofie Knockaert via dpo@de-hoeksteen.be of 0492/27 23 25.

 

ondersteund door